کتابخانه عمومی کریمه اهل بیت(ع)مبارکه

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ کتابخانه عمومی کریمه اهل بیت(ع)مبارکه خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

2251598

بر اساس پایشِ به‌عمل آمده توسط پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR، «اقتصاد مقاومتی» پرتکرارترین موضوعی است که رهبر انقلاب اسلامی در شش ماهه‌ی نخست سال ۱۳۹۵ به تبیین آن پرداخته‌اند.


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 3 / 8 / 1395برچسب:,

] [ 14:52 ] [ مسئول کتابخانه ]

[ ]

2251415

محققان توصیه می کنند برای کاهش ریسک بیماری های قلبی رژیم غذایی حاوی غلات کامل داشته باشید.

 

مطالعه جدید نشان می دهد رژیم غذایی حاوی غلات کامل به شکل قابل توجهی به کاهش ریسک بیماری قلبی در افراد چاق و دارای اضافه وزن زیر ۵۰ سال کمک می کند.

یافته ها نشان می دهد غلات کامل می توانند تنظیم کننده اصلی فشار خون بوده و شیوه تغذیه ای موثری برای کاهش اختلالات و مرگ و میرهای ناشی از قلب و عروق بشمار می آیند.


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 3 / 8 / 1395برچسب:,

] [ 14:49 ] [ مسئول کتابخانه ]

[ ]

2251414

 محققان در مطالعه جدید خود، مکانیسم جدیدی را کشف کرده اند که تنظیم کننده چاقی است. این مطالعه نشان می دهد این مکانیسم جدید می تواند برای درمان چاقی مورد استفاده قرار گیرد.

ماکوتو فوکودا، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «مشخص است که مغز در روند چاقی نقش دارد اما اینکه چگونه رژیم غذایی پرچرب با تغییر در مغز موجب انباشت چربی در بدن می شود هنوز مشخص نیست.»

تیم تحقیق ژن Rap۱ موش را که در انواع بافت ها، از جمله مغز که در فعالیت های نظیر حافظه و یادگیری نقش دارد، متجلی می شود را مورد مطالعه قرار دادند.

 


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 3 / 8 / 1395برچسب:,

] [ 14:40 ] [ مسئول کتابخانه ]

[ ]

 

 

 

آلبالو و گیلاس میوه‌ هایی زیبا و خوشمزه هستند که الان درست در فصل آن قرار داریم. تا قبل از آنکه فصل آن بگذرد تا می‌توانید آلبالو و گیلاس بخورید و از فواید آن بهره‌مند شوید.

وقتی آلبالو و گیلاس می‌خورید از چیزی بیشتر از طعم خوشمزه آن استفاده می‌برید. آلبالو و گیلاس سرشار از آنتی‌اکسیدان است و فواید بسیار زیادی برای سلامتی دارد، ازجمله کمک به درمان بیخوابی، درد مفاصل و آب کردن چربی‌های شکم. گیلاس می‌تواند یک نسخه کامل پزشکی برایتان باشد.

در زیر به ۱۱ دلیلی اشاره می‌کنیم که ثابت می‌کند باید از همین امروز آلبالو و گیلاس خوردن را شروع کنید.


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 3 / 8 / 1395برچسب:,

] [ 14:25 ] [ مسئول کتابخانه ]

[ ]

[ چهار شنبه 3 / 8 / 1395برچسب:,

] [ 13:58 ] [ مسئول کتابخانه ]

[ ]

اجازه دهید صادق باشیم. در این دنیا هیچ ماده غذایی جادویی وجود ندارد که بتواند تمامی چربی‌های شکمی شما را به آسانی آب کند. برای اینکه چربی شکمی کمتری داشته باشید باید شکر کمتری مصرف نمایید، مواد غذایی ناسالم را حذف کنید، خوب بخوابید، سطح استرس خود را کنترل کنید و از تمرینات ورزشی صحیحی بهره مند شوید. بعد از اینکه تمامی موارد را انجام دادید باید به دنبال روشی باشید که این چربی دیگر باز نگردد. در این مقاله قصد داریم موادی را معرفی کنیم که بر اساس مطالعات انجام شده بهترین مواد برای سوزاندن و کاهش چربی هستند و می توانند به شما کمک کنند چربی بیشتری در شکم ذخیره نکنید.

آب لیمو:

شاید شما هم از دیگران شنیده‌اید که مصرف آب گرم با لیمو به هنگام بیدار شدن از خواب ،می‌تواند سیستم گوارش بدن را حمایت کند. استفاده از آب لیمو قبل و در هنگام وعده‌های غذایی نیز می تواند مفید باشد. پلی فنولی که در لیمو وجود دارد افزایش وزن را سرکوب می‌کند و از تجمع چربی در بدن جلوگیری می نماید. شما می‌توانید کمی آب لیموی تازه را به آب اضافه کنید یا آن را روی سالاد و ماهی خود بریزید.


ادامه مطلب

[ سه شنبه 2 / 8 / 1395برچسب:,

] [ 11:51 ] [ مسئول کتابخانه ]

[ ]

 

 

 

قبل از این‌که خواندن این مقاله را شروع کنید، باید با شما روراست باشم. ما در دنیایی مدرن زندگی می‌کنیم، جایی‌که افراد به دنبال موفقیت سریع هستند، می‌خواهند خوش اندام باشند، رابطه‌ی بهتر و پول بیشتری داشته باشند و دنبال سه روش ساده برای به دست آوردن این‌ها هستند.

بنابراین اگر به دنبال راه‌کارهای مزخرف و گام به گام هستید که چطور پول بیشتری به‌دست آورید یا یک شبه ابرموفق شوید، این مقاله به درد شما نمی‌خورد. قرار نیست به شما بگویم صبح‌ها باید چه ساعتی از خواب بیدار شوید یا چه تعداد کتاب در طول هفته باید بخوانید، یا برای موفق شدن چه رفتارهایی را باید در خود پرورش دهید، خیر.

موفق شدن اصلا کار آسانی نیست، و یک شبه اتفاق نمی‌افتد.

می‌بایست آن‌را به دست آورید. باید به سختی کار کنید و عرق بریزید تا به خواسته‌هایتان در زندگی برسید. سفر زندگی خسته کننده‌ است و روزمرگی‌ها کلافه‌تان می‌کنند. اگر زندگی افراد موفق را بخوانید متوجه حرف‌های من خواهید شد.

نمی‌توانید ازآن‌ همه سخت‌کوشی و تلاشی که در ایده‌ها، پروژه‌ها و استارت‌آپ‌هایشان از همان روز اول داشته‌اند چشم‌پوشی کنید. سفر آنها به سوی موفقیت حسی یک شبه نبوده است، اما بدون شک سفری تنها و خسته کننده بوده، چون مدت زیادی طول خواهد کشید تا افراد به درجه‌ای از موفقیت که واقعا خواهان آن هستند برسند.


ادامه مطلب

[ سه شنبه 2 / 8 / 1395برچسب:,

] [ 11:45 ] [ مسئول کتابخانه ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه